Płatności i dostawa

Formy płatności w sklepie

  1. Płatność za Towar w Sklepie odbywa się:
    1. w przypadku dostawy w formie przesyłki pocztowej – w chwili składania Zamówienia za pomocą płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedial lub PayPo) jak również kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), przelewem bankowym, na wskazane podczas zamawiania konto bankowe.
    2. w przypadku odbioru w Twardogórze przy ul. Rynek 8 – w chwili składania Zamówienia za pomocą płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia, PayPo jak również kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) oraz przelewem bankowym, na wskazane podczas zamawiania konto bankowe albo w chwili odbioru Towaru gotówką.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia lub kartą płatniczą wskazaną w ust. 1, czas realizacji Zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  3. W przypadku braku zapłaty przez Klienta, który wybrał płatność elektroniczną z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia, jak również kartą płatniczą, Sklep może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności. Brak płatności w terminie 2 Dni roboczych od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
  4. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję opłaconą przy użyciu karty płatniczej, zwrotu dokonuje się na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta, którą dokonano płatności.
  5. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu PayPo, płatność za zamówione produkty musi nastąpić do 30 dni. 

Płatności w sklepie

Formy i koszty dostawy

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sprzedawca oferuje następujące formy dostawy Towarów:
    1. dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia adres,
    2. odbiór osobisty w Twardogórze przy ul. Rynek 8 w godzinach wskazanych na stronie Sklepu.
  3. Koszty dostawy Towaru wskazane są na stronie Sklepu, jak również przy podsumowaniu Zamówienia.
  4. W przypadku zakupów powyżej 300 zł w sklepie B.U.tik - SZYKownia, dostawy są BEZPŁATNE.
  5. Termin realizacji Zamówienia jest każdorazowo wskazany w opisie Towaru i jest liczony w Dniach roboczych. Bieg terminu realizacji Zamówienia rozpoczyna się w dniu otrzymania zapłaty, a jeżeli Klient wybrał odbiór osobisty Towaru w Twardogórze przy ul. Rynek 8 – w dniu zawarcia Umowy sprzedaży.
  6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różne okresy realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
  7. Klient może sprawdzić status zamówienia Sprzedawca informuje Klienta o statusie Zamówienia poprzez Konto, jak również wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl