Formy płatności w sklepie
- Płatność za Towar w Sklepie odbywa się:
- w przypadku dostawy w formie przesyłki pocztowej – w chwili składania Zamówienia za pomocą płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedial lub PayPo) jak również kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), przelewem bankowym, na wskazane podczas zamawiania konto bankowe.
- w przypadku odbioru w Twardogórze przy ul. Rynek 8 – w chwili składania Zamówienia za pomocą płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia, PayPo jak również kartą płatniczą (Visa, Visa Electron MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) oraz przelewem bankowym, na wskazane podczas zamawiania konto bankowe albo w chwili odbioru Towaru gotówką.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia lub kartą płatniczą wskazaną w ust. 1, czas realizacji Zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku braku zapłaty przez Klienta, który wybrał płatność elektroniczną z wykorzystaniem systemu obsługi tej płatności zintegrowanej ze Sklepem – BlueMedia, jak również kartą płatniczą, Sklep może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności. Brak płatności w terminie 2 Dni roboczych od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję opłaconą przy użyciu karty płatniczej, zwrotu dokonuje się na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta, którą dokonano płatności.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznej z wykorzystaniem systemu PayPo, płatność za zamówione produkty musi nastąpić do 30 dni.
Formy i koszty dostawy
- Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Sprzedawca oferuje następujące formy dostawy Towarów:
- dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia adres,
- odbiór osobisty w Twardogórze przy ul. Rynek 8 w godzinach wskazanych na stronie Sklepu.
- Koszty dostawy Towaru wskazane są na stronie Sklepu, jak również przy podsumowaniu Zamówienia.
- W przypadku zakupów powyżej 300 zł w sklepie B.U.tik - SZYKownia, dostawy są BEZPŁATNE.
- Termin realizacji Zamówienia jest każdorazowo wskazany w opisie Towaru i jest liczony w Dniach roboczych. Bieg terminu realizacji Zamówienia rozpoczyna się w dniu otrzymania zapłaty, a jeżeli Klient wybrał odbiór osobisty Towaru w Twardogórze przy ul. Rynek 8 – w dniu zawarcia Umowy sprzedaży.
- Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różne okresy realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
- Klient może sprawdzić status zamówienia Sprzedawca informuje Klienta o statusie Zamówienia poprzez Konto, jak również wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail.